onsdag 2 februari 2011

Shopping på hög nivå

Oj i dag blev det visst en riktig shoppingdag!

Beställde ÄNTLIGEN en iPhone4. Har jag tur nu så kommer den på posten redan på fredag :-).

Dock får jag väl vänta något längre på min nya bil, typ till vecka 17. Men då har jag ju tid på mig att fixa till den gamla och sälja den. Jag längtar tills jag får hämta min nya Passat Variant med gasdrift.

http://personbilar.volkswagen.se/sv/models/nya_passat_variant.html

Ska bli skönt att få en alldeles ny bil igen, frågan är om jag kommer att hitta den på parkeringen bara. Denna gång valde jag ju inte pippigul....

Dagens underbara:
Detta meddelande fick jag skickat i dag av en vän till mig: Christel du är världens bästa kompis!
Det är inte annat än att jag känner mig väldigt stolt och sträcker på mig av berömmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar