fredag 14 januari 2011

En bakvänd dag

Ledig fredag, skönt efter att ha jobbat  11 dagar i streck.

Började dagen med att åka till bilverkstan o klaga över att det är rost på bilen som har 10 års rostskyddsgaranti... Två killar som satt o suckade bakom var sitt skrivbord. Trevligt vi bokar en tid om två veckor när vi kan skriva en garantianmälan det tar 30 min. Stopp varför inte nu , kändes om de inte hade allt för mycket att göra...Service=nä inte mycket.


Fortsatte mot landet, bara lite snö att skotta, tog en tur till centrum för att shoppa tillbehör till ost o skinkpajen som skulle bli dagens middag. Fick med mig en tröja o sambon som slutade tidigt i dag hem.

Lyckades få P-böter för jag tänkte på annat när jag parkerade=glömde P-skivan, typiskt var bara borta en kvart.

I dag känns det som jag tagit två steg fram o ett tillbaks hela dan.


TV kväll med stickning i soffan...oj tydligen blev jag klar med 3 st mössor i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar