fredag 20 maj 2011

Bortbjuden

I dag var det möte i Stockholm så det blev att ta bussen dit på morgonen, han med frukost på ett litet café innan det var dags, lite vardagslyx. Sen bjöds det på lunch på Pizza Hut. Jag hittade sonens favoritaffär så jag passade på att fylla på hans garderob med lite kläder. Det blev också 3 par skor till mig då mina skor tyckte att de skulle gå sönder precis när jag skulle shoppa...

På kvällen var det kalas för min favorit femåring.

Helt underbart att få ett glas rött i handen och bara få sitta och bli uppassad, det händer inte så ofta.
God mat var det också, sen låg det konstigt nog en gummiorm i mina skor när jag skulle gå hem o sambons skor var hopknutna, o ena grannparet hade gått hem...hm hämnden är ljuv..

Vi tog med oss halva busligan från de vi var hos och busade lite på vägen hem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar