onsdag 2 mars 2011

Fotoleverans

Onsdag igen, fick en välbehövlig massage. Tyvärr med efterföljande huvudvärk men det betyder ju bara att den var riktigt effektiv. Tog mig en lur på spikmattan tills juniorerna dök upp.

Fick nya fina bilder från min fotograferande vän hela 71 stycken, och det var inte de enda hon tog på mig förra fredagen. Hon är otrolig på att göra en vacker på bild även om alla bilder på mig inte är perfekta så finns det flera jag är riktigt nöjd med. <3

http://slottstudion.se/110225-christel/

Funderar på om jag skall dra i hop ett gäng av mina vänner och göra nåt liknande hos henne en kväll.
inser att fotona håller betydligt högre kvalitet än de jag tog förra året på The Studio....Här är ju verkligen hela jag med på alla bilder, inga klippta huvuden o dyl.
Ja vännen du är bara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar