onsdag 22 december 2010

Tågkaos?

I dag var det dags att testa på att åka Pendeltåg till Stockholm, Skulle på julbord med en av våra samarbetspartners. Ja tåget var försenat när jag kom till stationen och jag var redan sen så funderingarna gick varma om jag skulle åka hem igen o ta bilen eller bara vänta. Men tåget kom lite tidigare än vad de hade förutspått så jag hann faktiskt i tid. Vi skulle ju åka båt o äta julbord så det var ju inte läge att komma försent. Färden gick mot Nacka strand o sen tillbaka totalt tog det ca 2 timmar. Det är vackert i Stockholm även på vintern. Synd bara att det var så mulet.



Sen var det dags att ta sig tillbaka hem igen, ja då stannade tåget en station för tidigt o alla fick kliva av...Som tur fanns det ett annat tåg att ta till slutstationen. Där väntade min fantastiska väninna för att gå och fika. Så dagen avslutades med två timmars tjejsnack. Inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar